Album Review: Lil Wayne – Funeral

Lil Wayne

Garrett Poulos

Lil Wayne intră într-o etapă paradoxală ulterioară a carierei sale. El a împușcat în pantheon of rap greats la sfârșitul anilor 2000 și începutul anilor 2010, dar lucrurile încep să meargă de pe șine. A scos acel album rock și apoi părea să piardă o parte din acel spirit rapid și un flux de neoprit, în timp ce se ocupa de abuzul de substanțe de lungă durată și de problemele de sănătate mintală. De asemenea, se lupta cu familia sa de rap, dând în judecată Cash Money Records pentru eliberarea Tha Carter V și redevențe neplătite către Young Money. Toate acestea păreau să fi fost soluționate pe cale amiabilă și Tha Carter V a fost lansat după ani de hype, dar nu a putut niciodată să se ridice la așteptările imposibile care i-au fost împinse ca un album aproape mitic. Acum, Weezy a adoptat o abordare foarte diferită cu cel de-al 13-lea album Funeral, care este lansat astăzi după ce a fost anunțat în ultima săptămână.

are 24 de melodii și 75 de minute, așa că stabilește-te pentru un slog al unui album. Pentru a face să merite timpul tău, Weezy păstrează lucrurile interesante din punct de vedere sonor. „Dreams” folosește câteva cântări vocale moi în spatele propriului său Autotune moale și rapuri furioase, în timp ce piesa continuă „Stop Playin With Me” sună ca un fel de ritm pe care îl aparține Lil Wyane. „Clap For Em” bubuie ca un club de Striptease Miami bass și adaugă un clavecin pentru a-i da o melodie stranie.

„Mama Mia” împrumută dintr-o coloană sonoră de film de groază și este o groază în sine. Colaborarea sa cu Adam Levine sună ca una dintre acele colaborări soft rap, pop de la începutul anilor 2010 și ar trebui lăsată acolo. El irosește talentul visului pe „Obiective turistice și amortizoare de zgomot” cu o baladă ciudată și lentă.

el este încă la fel de agresiv ca întotdeauna, în căutarea de a lua pe orice concurenți potențiali. El este gata să „pistol whip you till you know the serial number by heart”, pe „Line Em Up” și mai devreme pe înmormântare el permite tuturor să știe că nu sunt la fel de talentat ca el pe „Not Me.”Mijlocul LP-ului este foarte uitat, dar are momentele sale să strălucească la început și la sfârșit. Este un alt semn că erau multe care puteau fi tăiate.

albumul se simte uneori ca o grămadă de melodii terminate, dar în general se menține oarecum bine. Unele dintre caracteristici cad plat, ceea ce este o rușine, deoarece sunt necesare la 24 de piese. Acest lucru ar fi fost cel mai bine împărțit în două albume, dar piesele 24 joacă în jocul de streaming pentru poziția graficului. Cel mai bine este să ascultați fără așteptări, deoarece acest lucru ar putea surprinde plăcut sau ar putea dezamăgi.

Redați albumul complet de mai jos și obțineți copia dvs. aici.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.