RECENZE: Písně o Jason Isbell „Srazy“ jsou Lepší Než Kdy jindy,

Inzeráty

Některé recenze vyžadovat žádné efektní úvod spisovatel, jako očekávání na vydání je více než dost, aby zachytit pozornost čtenáře. Nové album od Jason Isbell a 400 Jednotka, Srazy, je nejvíce dychtivě očekávaný Americana vydání roku 2020, takže pojďme se ponořit přímo.

před třemi lety Isbell a jeho kapela vydali Nashville Sound, jeho dosud politicky nejvýraznější album. Nicméně i pro někoho, kdo není spokojen s volbou Donalda Trumpa před rokem, se Isbell držel určitého množství optimismu v písních jako “ Hope The High Road „(„nemůže jich být více než my/nemůže být více“). V roce 2020 mu ale došla trpělivost, a to nejen s naší současnou nesnází. V albu je první singl, „se,“ on se na ty, kteří nemluví, když tváří v tvář s obrovskou špatně – „to už Jsme zkoušel/A jste selhal/vidět, jak dlouho můžete sedět s pravdou/, Ale ses na to vykašlal.“Stejně tak odmítá být součástí davu“ drž hubu a zpívej “ – “ říkáte pravdu dost / zjistíte, že se to rýmuje se vším.“Ale Isbell nikdy nebyl ten, kdo by se nechal z obliga. V první skladbě alba „What‘ ve I Done to Help „si uvědomuje, že nemůže pomoci ostatním z izolace –“ dobří lidé trpí a srdce je tvrdší/nic není dáno nic nalezeno.“Nejlepší část o obou těchto melodií-oni pozitivně ROCK. „Co jsem to Udělal“, je absolutní zvukové stěně postavené producent Dave Cobb a postaven z pevné bassline od Jimbo Hart, vokální doprovod od Davida Crosbyho, a kytarové riffy habaděj. „Bát se“ je Červené Skály-ready hymnu, s klávesnicí daří z Derry deBorja a člověk doufá, že bude větrné mlýny z Sadler Vaden na konci.

navzdory tomu, že se první dva singly ujaly společensko-politických, se Shledání ukázalo jako intenzivně osobní rekord. „Skřet“ odráží Isbell dítě-z-dvorce stav – nejen zjevné trauma a chlapcovy rodiče rozcházejí, ale všechny ostatní, co po sobě zanechal: „Musím oznámit všem svým přátelům/Ale bude jim jedno,/Oni si jen najít jinou tvář.“Zpívání v mírně vyšší hlas, že 14-letý chlapec, Isbell přináší píseň jeho úplně nejlepší John Prine cítění; budování píseň kolem obrázků – zahradní křeslo, nové tenisky na basketbal, máma má červené vlasy a umožňuje posluchači vyplnit údaje o příběh mladého muže.prinova další oblíbená technika používala humor k psaní o potenciálně zničující scéně a Isbell sdílí podobnou afinitu. Isbellova cesta k střízlivosti byla dobře zdokumentována (jím) a oslavována (jeho fanoušky – svědky jásotu, který se zvedá pokaždé, když zpívá „Přísahal jsem, že věci/navždy tentokrát“). Ale, v „To bude Jednodušší,“ vážnost a úcta jsou většinou pryč, a on dovolí sebe k smíchu z jeho alkoholu-plné (ale nakonec střízlivý) sny, zatímco stále uznává minulosti chaos, že by z tepaného „Včera v noci jsem se nechal vzpomenout/Časy jsem zapomněl ženské jméno“ – a to, co ho drží od jít dolů, že cesta znovu – „oči Mojí dcery, když se stydí.“Uptempo naladit prominentně představuje zpěv a housle od 400 Uniteer Amanda Shires – vhodné, neboť, jak Isbell je žena, ona je neviděl jeho zápasy v této oblasti více, než většina.

Isbell řekl, že on s názvem Setkání po duchy, které se zdají obývají záznam, Zatímco velký, tolik truchlil Prine je jistě jedním z těch duchů, tam je další silnou přítomnost visí nad record – Mark Knopfler. Isbell je vokální fanoušek Dire Straits kytarový mistr, ale nikdy jsem neslyšel jeho vliv na Isbell, tak jako já zde – kytarové sólo na „Jen Děti“ odráží Knopler je smysl pro melodii a tón, a „Běh Se Zavřenýma Očima“ by jednoduše usadit na jeden z Dire Strait je brzy, bluesier nabídky. A pokud jde o kytary, „zámoří,“ které kapela hraje živě asi rok, je ve své studiové inkarnaci o něco svalnatější, poháněno nějakým divokým hraním-po pravdě, toto může být album kapely nejvíce zaměřené na kytaru,a to něco říká.

kromě všech jeho vlivů, seker a studiových kouzel je Reunions, jako každé album Jasona Isbella, postaveno na jeho písních a muž nikdy nebyl lepší. „River“, pomalejší melodie založená na klavíru a housle, je snaha o útěk – „Running‘ til you ‚ re nothing / zní hodně jako být svobodný.““St. Peter Autogram“ je dojemné přiznání, že naše minulé životy a vztahy jsou to, co z nás, co jsme dnes – „Co mám udělat, abyste věděli,/Že nejsem straší jeho duch?“A stejně jako Nashvillský zvuk končí nahrávka písní jeho a Shiresově dceři Mercy. Stejně jako „něco milovat,“ „nechat tě jít“ je koupal v down-home Země Slunce jako Isbell se snaží spojit mladou dívku před ním s ženou, že vyroste být – “ slyšet vaše první slova/a cítit svůj první žal.“Většina skladatelů by se mohla pokusit o tuto píseň, když jejich dcera opustila hnízdo-slečna Mercy je stará čtyři roky. V každé kalamitě, kterou nyní vidíme, Isbell vidí budoucnost. Je to jasnější, a je to udržováno lidmi, kteří nás viděli v nejhorším a naučili se od nás v nejlepším. To je jeho vypravěčský dar.

Setkání bylo vyrobeno a smíšené Dave Cobb, inženýrství Gena Johnson a zvládl Pete Lyman. 400 Jednotka je Isbell (zpěv, elektrické a akustické kytary, piano), Derry deBorja (klavír, varhany, klávesy a Omnichord), Chad Gamble (bubny a tamburíny), Jimbo Hart (bass), Amanda Shires (housle a vokály), a Sadler Vaden (elektrické a akustické kytary). Mezi další hudebníky patří Cobb (shaker) a David Crosby a Jay Buchanan (vokály na pozadí).

Pan Isbell je také uvolnění album o týden dřív (8. Května) v zúčastněných nezávislých obchodech s hudbou. Najděte jeden zde: https://recordstoreday.com/UPC/644216970698

podívejte se na seznam termínů prohlídky zde: https://www.jasonisbell.com/shows