Rheem gasovens review

Rheem gasovens worden door veel ingenieurs sterk aanbevolen vanwege hun betrouwbaarheid en lange levensduur. Samen met grote garantie-opties en een breed scala aan modellen, moet er een Rheem gas oven die er zijn die past bij uw behoeften en houden uw huis verwarmd voor de komende jaren. Rheem is een van de meest populaire fabrikanten van de beste gasovens, met een goede verscheidenheid van budget tot premium modellen aangeboden.

Rheem – gasovens: Prijzen en waarde

De natuur-en propaangasovens van Rheem zijn verkrijgbaar in drie series, die elk een andere reeks kenmerken bieden en tegen verschillende prijspunten zitten. De Prestige serie bevat vijf van Rheem ‘ s high-end modellen. Deze gasoven modellen bieden de meeste functies en een betere jaarlijkse brandstofgebruik efficiëntie (AFUE) ratings, maar het betekent wel dat ze zijn duurder dan modellen in de andere serie, zodat u een premie betalen voor hen. Een oven heeft een grote AFUE rating als het wordt beoordeeld op 90% of hoger, terwijl Onder 70% wordt beschouwd als een lage rating.

De Classic – Serie bestaat uit zes van Rheem ‘ s goedkopere gasovens. Zoals u waarschijnlijk zult verwachten, deze goedkopere modellen hebben minder functies, maar ze hebben nog steeds relatief goede AFUE ratings. Tot slot is er Rheem ‘ s Classic Plus serie gasovens. Deze negen modellen zitten in het midden voor zowel prijs en functies en nog steeds een goede energie-efficiëntie, variërend van 80-96% AFUE.

afhankelijk van het model dat u kiest, kunt u verwachten tussen de $2.500 en $3.700 te betalen voor een nieuwe Rheem gasoven, inclusief installatie. Als je alleen de gasoven te kopen, de prijzen hebben de neiging om te variëren tussen $1.200 en $2.900 voor de eenheden zelf.

Rheem-gasovens: modellen en keuze

Rheem ‘ S Prestige-serie gasovens hebben allemaal een lichtgewicht ontwerp, evenals gemakkelijke toegang voor installatie en onderhoud. Ze bieden ook Rheem ‘ s beste AFUE ratings van tussen 80-96% voor grote brandstofefficiëntie. Binnen deze serie, twee modellen, de R98V en R97V, bieden modulerende werking, terwijl de andere drie modellen, de R96V, Downflow R802V en Upflow/horizontale R802V, bieden tweetraps werking in plaats daarvan. Tweetrapsbedrijf betekent dat de oven schakelt tussen hoge en lage vlamniveaus en uit, terwijl modulerende systemen het vlamniveau in kleinere graden kunnen aanpassen, waardoor de kamertemperatuur binnen een graad of twee van het thermostaatdoel blijft. Hoewel modulerende systemen meestal energiezuiniger zijn omdat ze geleidelijk extra warmte kunnen voeden wanneer dat nodig is in plaats van te schakelen tussen drie verschillende modi, biedt de R96V nog steeds een tot 96% AFUE rating.

De Classic Plus-serie van gasovens biedt het breedste gamma van keuze, met negen modellen in deze Middenklasse prijsklasse. Deze serie bestaat uit de 2-traps Upflow / horizontale R801t, R96P, R96T, R95T, R29T, Upflow/horizontale R801t, Downflow R801T, Upflow/horizontale R802p en Downflow R802P. net als de Prestige-serie bieden deze allemaal een waarde tussen 80 en 96%, wat betekent dat ze nog steeds een energie-efficiënte keuze zijn voor mensen in koudere regio ‘ s.

Rheem ‘ s budget gasovens, de Classic-Serie, biedt zes modellen met een breed scala aan functies. De Upflow / horizontale R801C, R95P, R29P, Upflow/horizontale R801S, Upflow/horizontale R801P, Downflow R801S, Downflow R801P bieden zo ‘ n scala aan functies en voordelen dat het vinden van een model dat past bij uw huis en zijn behoeften niet moeilijk zou moeten zijn.

Rheem-gasovens: kenmerken

Rheem-gasovens bieden een breed scala aan kenmerken, variërend per model. Alle modellen hebben een AFUE-rating van 80-96%, waarbij de modellen uit de Prestige-serie en de Classic Plus-serie vaak betere ratings en energie-efficiëntie bieden dan die uit de budget-Classic-Serie. Een rating van meer dan 90% wordt als geweldig beschouwd.

De meeste alternatieve gasovenmerken bieden een selectie van gasovens met een classificatie in dit bereik, waarvan sommige een model of twee aanbieden met een indrukwekkend hoge rating. Bryant, bijvoorbeeld, biedt een model met een indrukwekkende 98,3% AFUE rating, terwijl Trane heeft een gasoven gewaardeerd op 97,3% AFUE. Lees meer in onze Bryant gasoven beoordeling.

wat we leuk vonden aan de Prestige-serie, is dat het gebruik maakt van een EcoNet® Smart Monitoring systeem, dat service waarschuwingen en afstandsbediening van uw gasoven biedt vanuit een mobiele app, zodat u uw verwarming kunt bedienen vanaf waar u ook bent, evenals in-app onderhoudshulp.

bovendien is Rheem ‘ s exclusieve PlusOne Ontstekingssysteem een bewezen direct vonkontstekingssysteem dat een van de meest betrouwbare ontstekingssystemen is die momenteel op de markt verkrijgbaar zijn. Dit werkt samen met een PlusOne-Waterbeheersysteem, dat een geblokkeerde afvoersensor bevat, waardoor de oven kan worden uitgeschakeld wanneer een afvoer is geblokkeerd, en helpt om lekkage en seizoensgebonden opstartproblemen te voorkomen. Deze functies zijn beschikbaar in verschillende modellen in de drie series, waaronder de Classic Serie R95P.

u vindt ook een ECM-motor met variabele snelheid in een aantal modellen, waaronder de Prestige serie R98V. dit helpt de oven rustig en efficiënt te lopen, terwijl het ook een betere vochtigheidscontrole biedt. De hoge efficiëntie betekent dat het zal helpen om de maandelijkse energiekosten laag te houden, zodat u geen vervelende verrassingen moet krijgen.

moet u een Rheem – gasoven kopen?

Rheem – gasovens zijn een uitstekende keuze dankzij hun betrouwbaarheid en garantiemogelijkheden op lange termijn. Het merk biedt ook een groot scala aan gasovens en verschillende prijspunten, met tal van functies om de hogere prijzen in hun Prestige-serie te rechtvaardigen. De hoge AFUE ratings, zelfs in de budget Classic Series, betekenen zelfs de lager geprijsde modellen bieden een goede energie-efficiëntie, hoewel de hogere ratings van de Prestige en Classic Plus Series kunnen meer wenselijk zijn in koudere regio ‘ s.

Recent nieuws

{{ artikelnaam }}

Geef een antwoord