Rheem gasovne anmeldelse

Rheem gasovne er stærkt anbefalet af mange ingeniører takket være deres pålidelighed og lange levetid. Sammen med store garanti muligheder og en bred vifte af modeller, bør der være en Rheem gas ovn derude, der vil passe til dine behov og holde dit hjem opvarmet i mange år fremover. Rheem er en af de mest populære producenter af de bedste gasovne, med et godt udvalg af budget til premium modeller på tilbud.

Rheem gasovne: Prissætning og værdi

Rheems naturlige og propangasovne Fås i tre serier, der hver tilbyder et andet udvalg af funktioner og sidder på forskellige prispunkter. Prestige-serien indeholder fem af Rheems avancerede modeller. Disse gasovnsmodeller tilbyder de fleste funktioner og bedre årlige brændstofudnyttelseseffektivitet (AFUE) ratings, men det betyder, at de er dyrere end modeller i den anden serie, så du betaler en præmie for dem. En ovn har en stor AFUE rating, hvis den er bedømt til 90% eller derover, mens Under 70% betragtes som en lav rating.den klassiske serie består af seks af Rheems mere budgetvenlige gasovne. Som du sandsynligvis vil forvente, har disse billigere modeller færre funktioner, men de har stadig relativt gode AFUE-ratings. Endelig er der Rheems Classic Plus-serie af gasovne. Disse ni modeller sidder i midten for både pris og funktioner og opnår stadig god energieffektivitet, der spænder fra 80-96% AFUE.

afhængigt af den model, du vælger, kan du forvente at betale mellem $2.500 og $3.700 for en ny Rheem gasovn, inklusive installation. Hvis du kun skulle købe gasovnen, har priserne en tendens til at variere mellem $1.200 og $2.900 for enhederne selv.

Rheem gasovne: modeller og valg

Rheems Prestige-serie af gasovne har alle et let design samt nem adgang til installation og vedligeholdelse. De tilbyder også Rheems bedste AFUE-ratings på mellem 80-96% for stor brændstofeffektivitet. Inden for denne serie tilbyder to modeller, R98V og R97V, modulerende drift, mens de andre tre modeller, R96V, Nedstrømning R802V og opstrømning/vandret R802V, tilbyder to-trins drift i stedet. To-trins drift betyder, at ovnen skifter mellem høje og lave flammeniveauer og slukket, mens moduleringssystemer kan justere flammeniveauet i mindre grader og holde stuetemperaturen inden for en grad eller to af termostatmålet. Mens moduleringssystemer har en tendens til at være mere energieffektive, da de gradvist kan tilføre ekstra varme, når det er nødvendigt i stedet for at skifte mellem tre forskellige tilstande, tilbyder R96V stadig en op til 96% AFUE-vurdering.

Classic Plus-serien af gasovne tilbyder det bredeste udvalg af valg, med ni modeller i denne mid-range prisbeslag. Denne serie består af 2-trins opstrømning / vandret R801T, R96P, R96T, R95T, R29T, opstrømning/vandret R801T, Nedstrømning R801T, opstrømning/vandret R802P og Nedstrømning R802P. ligesom Prestige-serien tilbyder disse alle AFUE-ratings mellem 80 og 96%, hvilket betyder, at de stadig er et energieffektivt valg for dem i koldere områder.Rheems budgetgasovne, Classic-serien, tilbyder seks modeller med en bred vifte af funktioner. Opstrøms / vandret R801C, R95P, R29P, opstrøms/vandret R801S, opstrøms/vandret R801P, nedstrøms R801S, nedstrøms R801P tilbyder en sådan række funktioner og fordele, at det ikke burde være svært at finde en model, der passer til dit hjem og dets behov.

Rheem gasovne: funktioner

Rheems gasovne tilbyder en bred vifte af funktioner, der varierer efter model. Alle har AFUE-klassificeringer på mellem 80-96%, med modeller i Prestige-serien og Classic Plus-serien, der ofte tilbyder bedre ratings og energieffektivitet end dem i budget Classic-serien. En rating på over 90% betragtes som stor.

de fleste alternative gasovne mærker tilbyder et udvalg af gasovne med ratings i dette sortiment, hvor nogle tilbyder en model eller to med en imponerende høj rating. Bryant tilbyder for eksempel en model med en imponerende 98,3% AFUE-rating, mens Trane har en gasovn, der er vurderet til 97,3% AFUE. Find ud af mere i Vores Bryant gas furnace anmeldelse.

det, vi kunne lide ved Prestige-serien, er, at den bruger et EcoNet-Smart overvågningssystem, der tilbyder serviceadvarsler og fjernbetjening af din gasovn fra en mobilapp, så du kan styre din opvarmning, uanset hvor du er, samt hjælp til service i appen.hvad mere er, Rheems eksklusive PlusOne-tændingssystem er et gennemprøvet direkte gnisttændingssystem, der er et af de mest pålidelige tændingssystemer, der findes på markedet i øjeblikket. Dette fungerer sammen med et PlusOne-Vandstyringssystem, som inkluderer en blokeret afløbssensor, muliggør lukning af ovnen, når et afløb er blokeret, og hjælper med at forhindre vandspild og sæsonbestemte opstartsproblemer. Disse funktioner er tilgængelige i forskellige modeller på tværs af de tre serier, herunder Classic Series R95P.

du finder også en ECM-motor med variabel hastighed i en række modeller, herunder Prestige Series R98V. dette hjælper ovnen med at køre stille og effektivt, samtidig med at den giver bedre fugtighedskontrol. Den høje effektivitet betyder, at det hjælper med at holde de månedlige energikostnader lave, så du ikke bør få nogen grimme overraskelser.

skal du købe en Rheem gasovn?

Rheem gasovne er et godt valg takket være deres pålidelighed og langsigtede garantimuligheder. Mærket tilbyder også et stort udvalg af gasovne og forskellige prispoint, med masser af funktioner til at retfærdiggøre de højere priser i deres Prestige-serie. De høje AFUE-ratings, selv i budget Classic-serien, betyder, at selv de billigere modeller tilbyder god energieffektivitet, selvom de højere ratings i Prestige og Classic Plus-serien kan være mere ønskelige i koldere regioner.

seneste nyheder

{{ articleName }}

Skriv et svar