26 Polosychických okamžiků, kdy někdo měl špatný pocit-a stalo se to

nikdy neignorujte své střevní pocity. Podle Ask Reddit, může zachránit životy.
Unsplash, Dawn Armfieldová

raketa vybuchla náš majetek v Afghánistánu

„Posezení s kamarády, kouření doutníku. Z nějakého důvodu jsem byl jako, “ teď musíme jít pro jídlo. Jako právě teď.’Šli jsme pro nějaký grub. Ani o 5 minut později 107mm raketa zničila naši kuřáckou oblast…“ — I_Watch_You_Pooping

2. Auto přejelo ženu, která šla vedle nás

„Jednou jsem měl opravdu špatný pocit z auta a požádal jsem svou přítelkyni, aby šla rychleji přes ulici. Zasmála se a řekla, že bych se neměl bát. Auto narazilo do ženy vedle nás.“— zaihn

Můj starý přítel spáchal vraždu (noc, měla jsem ho vidět)

„můj starý přítel od základní školy se mě zeptal, jít do místní pro některé nápoje dohnat (neviděl jsem ho pár let), Já jsem měl ten pocit hrůzy, když jsem byl na telefonu a odmítl (nebyl jsem nervózní nebo nemocný). Vymyslela jsem si výmluvu a nic mě nenapadlo. Od té chvíle jsem se od něj neozval, myslel jsem, že se na mě zlobí a nikdy se neobtěžoval znovu zavolat.

před pár dny jsem si Vygooglil jeho jméno a ten večer v té hospůdce spáchal vraždu (je ve vězení na doživotí). Myslím, že chtěl, abych byl jeho alibi / falešný svědek, nebo mě možná zabijí. Nevím.“— cloud_strife_7

Náš srub vyhořel, když jsme měli být uvnitř

„Moje žena a já jsem si pronajal opravdu pěkné chaty v Big Sur, CA, pro pár nocí. Probudila se panicky a plakala (nikdy to nedělá) nad špatným snem. Měl hrozný pocit po probuzení. Řekl jsem jí, že se můžeme projet … čím dál jsme šli, tím lépe jsme se cítili. Zůstal v Monterey na noc … chata shořela. Po letech se mi pořád mrazí.“— live_n_wigwam

Někdo střelil do garáže jsem držel auto v

„Jednou jsem musel jít do areálu na odpolední setkání projektu. Obvykle parkuji v pravidelné parkovací garáži kampusu, v nejvyšším patře, kde je vždy k dispozici dostatek míst.

protože toto setkání bylo později odpoledne, rozhodl jsem se to riskovat a zaparkovat na učitelském pozemku. Myslel jsem si, že od zasedání měl být rychlý (nikdy se) a profesor byl pryč na den, šance na získání vstupenek bylo super nízké. Navíc jsem byl líný a nechtěl jsem chodit tak daleko.

Jak se ukázalo, muž se objevil v garáži krátce po době, kdy jsem se dostal do kampusu, aby zastřelil svou přítelkyni a její kamarádku při dvojnásobné vraždě-sebevraždě. A oni byli zaparkováni v nejvyšším patře, ve stejné oblasti, kde jsem vždy zaparkoval své auto.

byl jsem tak rád, že jsem měl pocit, že jsem ten den jen zaparkoval na učitelském pozemku.“— RurJurr

byl jsem v publiku během Bostonský maraton

„Byl na Bostonský Maraton v roce 2013, není si jistý, proč jsem opustil, ale byl bych v teple útoku měl jsem zůstal dalších 10 minut. Měl jsem to štěstí, že jsem skončil v posledním vlaku z města, než bylo vše uzamčeno.“— DoesNotRideShortBus

Každý cestující v letadle zemřel

„Tento příběh se stalo mé babičce. Doufám, že se v komentářích neztratí, protože je to dobré. V létě 1996, moji prarodiče a jejich dlouholeté nejlepší přátelé byli na výlet do Paříže, aby oslavili obě jejich výročí. Byli na letišti JFK v New Yorku. Všichni žili na předměstí Detroitu, ale museli cestovat do New Yorku kvůli skutečnosti, že přímé lety dosud nebyly k dispozici do Paříže. U brány, z ničeho nic, moje babička dostala ten hrozný pocit z letu. Byla velmi rozrušená a nevěděla, co má dělat, protože se cítila jako obrovská zklamání a poněkud směšná, pokud nešla. Můj dědeček jí řekl, že je paranoidní a že jejich let bude v pořádku. Moje babička naléhá na všechny, aby nechodili a můj dědeček zůstal s ní. Jejich nejlepší přátelé se rozhodli jít na let podle plánu. Když seděli na letišti pro další let, viděli všechny tyto pracovníky pobíhat a křičet. Let, na který měli mí prarodiče jet, byl let 800 TWA. Jejich nejlepší přátelé zemřeli spolu s každým cestujícím v letadle.“— festilove

Mých přátel zemřel na masivní oleje exploze

„Když jsem byl na střední, měl jsem skupinu přátel, kteří žili v blízkosti domu mého otce, takže jsem v podstatě jen visel ven s nimi na víkendy. To byla cesta ven na venkově, tak jsme udělali hloupé sračky, jako je koupání bez plavek v jezeře, lezení na ropné jeřáby a jízda na nich, krást pivo našich rodičů, atd. Ten pátek, jeden z mých kamarádů, Ryane, zavolal a zeptal se, jestli s nimi tu noc plánuji viset, a nabídl, že mě přijde vyzvednout. Neměl jsem žádné jiné plány,ale z nějakého důvodu jsem prostě nechtěl jít. Žádný zřejmý důvod, bylo to, jako bych se právě rozhodl, že se nebudu bavit, a nebylo nic, co bych mohl udělat, abych se přesvědčil. Tak jsem ho odmítl a usadil se na noc sledování mizerné televize a litoval jsem se, protože se všichni bavili.

asi 2 hodiny ráno jsem byl probuzen výložníkem v dálce. Posílalo mi to zimnici do páteře, ale pořád jsem se snažil přesvědčit sám sebe, že slyším věci, nebo nějaký idiot byl poblíž. Pak mi volá moje nevlastní máma, zběsile. Děti, se kterými jsem visel, pozvaly někoho nového, aby s nimi šel ven. Vylezli na nádrž ropného vrtu a seděli a povídali si, jako jsme to dělali pořád, žádný velký problém. Jedna ze studní byla v provozu, druhá byla nedávno vyprázdněna a dělníci neuzavřeli horní část. Nový kluk se rozhodl, že chce vidět dovnitř, vytáhl zapalovač na světlo, odpálil se, a to spustilo řetězovou reakci na druhou, plná nádrž, kde seděli ostatní. Bylo tam 5 dětí, pouze jeden přežil, a to proto, že byl stále lezení po žebříku a dostal se na bok do příkopu místo odstřelil do vzduchu. Další čtyři, trvalo pár dní, než jsme našli všechny části těla v lese. Moje nevlastní matka mi zavolala, protože když začali identifikovat části těla, věděla, že s nimi obvykle visím.“— cordial_carbonara

opilý řidič přejel dav

„V řádku vidět Kurt Vile to poslední rok na SXSW.

Vzdát a odejít, jen aby zjistil, hodin později, že náš přítel, který tu byl zasažen opilý chlap, který jel přes barikády/dav.

by byl určitě na stejném místě.“— orewhat

strom se zhroutil, kde je můj bratr stál

„Moje máma měla blázen, když jsem byl doma nemocný.

to bylo před 18 lety. Byl jsem doma nemocný ze školy, můj malý bratr, který nebyl dost starý na to jít do školy, byl mimo hraní v naší zahradě v playset postavil můj táta. Stál na 1 konec se snaží házet kameny do horní části Sady. Moje máma umývala nádobí v kuchyni, a měl ten pocit, který byl téměř hlasem, “ řekni svému synovi, aby přišel dovnitř.“

podívala se ven, viděla, že hraje a je v pořádku, a pokrčila rameny.

o minutu později získá stejný dojem: „vezměte svého syna dovnitř.‘

znovu, pokrčí rameny, ale začne přemýšlet o tom, jak zvláštní to je.

konečně, po dalších pár minutách, zažila jeden z nejšílenějších zážitků svého života. Přísahá, že slyšela slyšitelný hlas křičet, “ získejte svého syna hned!“

byla tak vyděšená, že upustila od toho, co dělá, a okamžitě reagovala. Vyběhla ven a křičela na mého bratra, aby šel dovnitř. pomalu začal přecházet. Šla dolů po našich palubních schodech, přešel, popadl ho a vytáhl ho zpět do domu.

vzpomínám si na celou tuto část, protože jsem sledoval, jak je zběsilá a myslel jsem si, že se děje něco hrozného, jako by se někdo pokoušel unést mého bratra.

jistě jako hovno, 2 minuty poté, co dostane mého bratra dovnitř, slyšíme masivní trhlinu a strom vysoký asi 35 ft s kmenem o průměru 2 stop + spadl přesně tam, kde stál můj bratr. Zabil by ho snadno a dodnes nevíme, co to způsobilo.

nejbláznivější věc vůbec.“— ManWithYourPlan

rock slide zabil tři lidi v mém městě

„Když jsem byl malý a moje rodina žila na Havaji, moji rodiče měli plány na výlet Posvátné připadá na Den matek. Jako dítě jsem nikdy nebyl opravdu velkým fanouškem turistiky, tak jsem se toho přirozeně obával, ale moji rodiče milují turistiku, takže jsem se mentálně připravoval na týden, nic se nezdálo.

Nicméně, můj táta, ten den, kdy jsme chtěli jít na procházku, najednou to odvolal a řekl, že chce jít do obchoďáku, místo (což je fakt divný můj otec chtít, místo aby šli do přírody). To mě trochu povzbudilo, takže jsme místo toho strávili den v Pearl Ridge mall.

když jsme se vrátili domů později v noci, můj táta dostal hovor od svého šéfa na základně, která se zdála zvláštní. Šéf, který věděl, že můj otec plánoval pěší turistiku v Sacred Falls na Den matek, řekl ,že se mu „velmi ulevilo, když slyšel hlas mého otce“, který mého otce zmátl. Táta řekl, že místo toho šli do obchoďáku a jeho šéf řekl, aby se podíval na zprávy.

ukázalo se, že ten den se u Sacred Falls stala skalní skluzavka a zabila tři lidi. Balvany byly velké jako Volkswagen brouci a způsobily mnohačetná zranění. Vzpomínám si na svou rodinu a já jsem tam jen chvíli stál v šoku.

druhý den jsem šel do školy a zjistil jsem, (byl jsem ve čtvrté třídě, mysli si), že můj přítel / crush ten den šel na pěší turistiku se svým fotbalovým týmem. Nejen, že jeho otec zemřel na skalní skluzavku, upadl do kómatu poté, co byl zasažen skálou.

viděl jsem ho ve třídě ještě jednou poté, co se to stalo. Jeho rodina se po tom, co se stalo, okamžitě přestěhovala do domovského státu své matky. Bylo to opravdu smutné.

výlet do obchoďáku nám potenciálně zachránil život.“— Auterbot

vlak by byl otec na havaroval

„Můj táta vyhraje toto vlákno:

1) Byl jednou nohou ve vlaku a pak z jeho periferní viděl autobus jede stejně a něco mu řekl, aby utekl. Vede z vlakového nádraží, zachycuje autobus tři bloky později, a pak se dostane do domu své babičky, kde vidí zprávy o vlaku shazovat a většina, pokud ne všichni lidé umírají.

2) v námořnictvu byl na americkém Forrestalu (pravopis nemusí být správný) a obvykle spal na dně lodi. Jednou v noci, z důvodu, který si nepamatuji, se rozhodl vyměnit pokoje a zůstat na nejvyšší úrovni. To ráno v časných ranních hodinách oheň zpustošil a zabil všechny dole a můj otec a několik dalších nahoře byli zachráněni do bezpečí.

3) v hotelu ve Španělsku byl můj otec na balkoně. Díval se naproti do budovy, která se odrážela a viděl něco, co vypadalo jako osoba stojící za ním. Vyděsil se a šel se podívat, kdo to je. Když odcházel, uslyšel hlasitý náraz. Vrátil se ven a viděl, že někdo vyhodil televizi (ano, čtete správně) ze svého pokoje a dolů kolem balkonu, což může nebo nemusí rozdrtit hlavu mého otce.“— Adamba17

přátelé byli zraněni při autonehodě

„Asi před 16 lety, můj přítel právě dostal zbrusu nový kabriolet Chrysler. Byl to bezohledný řidič a rád se předváděl dámám (i poté, co jsem mu opakovaně řekl, že žena na něj nebo na jeho auto kašle). Jednou v noci, mu, další z našich přátel, Moje tehdejší přítelkyně, a trochu jsem se vydal na plavbu. Chtěl se zastavit u sebe doma, aby si něco vyzvedl, nepamatuji si, co to bylo. Zatímco v jeho domě, rozhodl jsem se, že to s přítelkyní nazveme noc a vrátíme se na její místo. Měl jsem takový pocit, že by se mohlo stát něco špatného, třeba nehoda. Tak jsme odešli a moji další dva přátelé vzlétli (kola pískají, jako vždy). O deset minut později moji přátelé byli urychlení dolů kopcovité silnice, dělá asi 60 nebo tak, a další auto je neviděl a vytáhl a oni T-vykostěné to jiné auto. Všichni byli zraněni a museli do nemocnice. Další den jsem se o tom dozvěděl a o několik dní později jsem viděl obrázky auta. Byl jsem šokován, že oba odešli z této nehody. Auto bylo úplně zničené. Spíš mě šokovalo, že jsem vycítil, že ta nehoda přijde a s přítelkyní jsme na tu jízdu s nimi nejeli.“— LittleClitoris

vlk byl lov mě

„před lety (1997), když byla kometa Hale-Bopp procházející jel jsem asi 30 minut mimo města, země, farma cesta, aby se dostat pryč od světel měst, takže jsem mohl vzít nějaké dlouhé expozice fotografií. Byl jsem tam asi hodinu nebo tak, když jsem najednou měl toto ohromující nutkání říkat, abych odešel. Tak jsem si sbalil věci a nasedl do auta. Tehdy jsem si všiml vlka sedícího ve tmě ne více než 20 metrů od místa, kde jsem seděl, sledoval mě, oči se leskly ve tmě z vnitřních světel mého auta. Zimnice dolů páteře.“— CrewmanInRed

Lidé stojící v davu se udusil k smrti

„Ano. Jeden z nejvíce znepokojivých zážitků mého života. Byl jsem na rockovém festivalu v Dánsku, Roskilde. Přišel jsem speciálně pro Pearl Jam. Byla jsem tak nadšená. Šel na jeviště jsou brzy získat dobré místo na samém přední straně s přítelem. Jak se davy zaplnily, začalo to být trochu hektické. Najednou jsem měl hrozný pocit. Cítil jsem se, jako bych měl zemřít. Cítil jsem to. Bylo to, jako bych to věděl. To bylo ono. Jsem hotov.

řekl jsem svému příteli, že se musím dostat ven bez ohledu na to, co se děje. Byl naštvaný, ale šel se mnou. To bylo ještě před začátkem koncertu. Vynutili jsme si cestu davem. Bylo to obrovské množství lidí. Nemohl jsem se zbavit toho hrozného pocitu, dokud jsme se nedostali až z davu a já jsem si sedl na trávu. O necelých pět minut později se hudba náhle zastavila a do davu se vrhli záchranáři. Krátce nato začali vynášet bezvládná těla a umisťovat je vedle nás na trávu. Někteří byli jen v bezvědomí. Ale někteří byli zjevně mrtví. Dokonce jsem poznal chlapa, vedle kterého jsme stáli vepředu. Jeho tvář byla bílá a pamatuji si, jak zakrývali jeho tělo přikrývkou.“— Sweetdish

Tam byl smrtelný elektrický oheň

„Zpět na vysoké škole, kolem halloween, jeden z mých přátel trval na tom, jít ven do klubu. Vzhledem k tomu, že nikdy předtím nebyl na skutečném Halloweenském bash (je z Jižní Koreje), rozhodli jsme se ho vzít do Západního Hollywoodu. Jediným problémem bylo, že všechna místa byla zabalena a on začal házet hissy. V tuto chvíli jsme s ním všichni začali ztrácet nervy, protože jsme se vzdali vlastních plánů na noc, jen abychom ho vzali ven. Poslední místo, které jsme se rozhodli vyzkoušet, byla Pearl. Místo bylo zcela zabaleno a něco se mi nezdálo a tak jsem přemluvil ostatní, aby mi pomohl přesvědčit ho, aby si nějaké jídlo s námi, jít domů, a přijít jindy. Nešel dolů dobrovolně a zanechalo nám to všechny kyselé chutě v ústech. Vzpomínám si, jak jsem mu řekl: „To je v pořádku, kámo. Hovno se děje z nějakého důvodu. O 20 minut později, protože jsme byli chowing dolů na hamburgery na společném méně než jeden blok od Pearl, začali jsme si všímat davu panika, lidé spěchali pryč směrem od klubu. Téměř současně vidíme hasičské vozy spěchající tímto směrem. Ukázalo se, že došlo k elektrickému požáru. Jediné, co jsem v tu chvíli mohl udělat, bylo podívat se na pana Wahmbulance a říct: „kurva jsem ti to řekl.'“ — KamikazeMizZ

Někdo střílel v restauraci, jen bych vlevo

„několikrát. Nejprve jsem šel na párty, když jsem byl senior v HS (06). Bylo to v restauraci, která byla na večer zavřená, ale myslím, že ji vlastnila jedna z dětí, takže měl klíče. Všem účtoval pár babek, aby šli dovnitř, tak jsme zaplatili. Byli jsme brzy na večírku, takže to bylo spíše prázdné a my visel u vchodu. Nějaké dítě vešlo dovnitř, viděl, že je prázdný a otočil se a požádal o své peníze zpět. Hádali se kvůli tomu, ale ten kluk dostal peníze zpět a odešel a nikdo o tom nic nemyslel. Asi o půl hodiny později už tam bylo asi 30 lidí a já jsem začal mít tento nemocný pocit. Řekl jsem svému příteli, že chci odejít a on nechtěl. Byla to dobrá párty, spousta španělských dívek, pití a kouř, ale nemohl jsem se zbavit tohoto pocitu. Šel jsem a popadl svého kamaráda a řekl, “ Musíme jít, nyní!“Naštěstí to nezpochybnil. O 30 min poté, co jsme odešli, někdo přišel a zastřelil místo a zasáhl 4 lidé. Naštěstí nikdo nezemřel. Hodně lidí mluvilo a věřilo, že to byla stejná skupina, která odešla dříve. To se mnou vždycky zůstalo, protože to bude dobrá noc a já jsem se cítil, zima, a chtěl jít. Byl to podobný pocit zdrcující deprese přijde ti, jak to 180 bych všechno.“— ThisFckinGuy

medvěd napadl mého tábořiště

„zeptal jsem se moje matka, aby mě vzal domů dřív ze skautského tábora, protože jsem se bál medvědů. Medvěd zpustošil tábor tu noc, kdy jsem odešel.“— SenatusRomanus

Obří kousky mého školní budova se zhroutila

„Pár kamarády a já byla opravdu šťastná.

v našem posledním ročníku střední školy (UK) jsme měli masivní šatnu pro tělesnou výchovu rozdělenou na dvě části pro obě strany roku.

vždy jsme použili Blok B, ale tentokrát se asi 20 z nás rozhodlo následovat vedení jednoho přítele, který řekl: „proč nepoužíváme blok? Ptali jsme se proč a on jen odpověděl: „Nevím, tahle strana je tak stará a manky ve srovnání s blokem“.

byli jsme opravdu brzy, takže jsme měli zaručený prostor pro změnu atd. Jakmile se většina lidí začala filtrování přes šatny si všimli, většina lidí byli v bloku, takže všichni skočil do rozjetého vlaku a zbavil bloku B.

b bloky strop se zhroutil o 10 minut později.“- tedcarolan

20. Tam byl smrtící autovrak, který jsem se vyhnul

“ minulý jarní semestr někteří přátelé a já jsme šli na párty mimo areál a potřebovali někoho, kdo nás tam a zpět, abychom se mohli opít. Ten chlap, kterého jsme tak trochu znali, nám nabídl, že nás vezme, když mu dáme nějaké peníze na benzín. Všichni jsme z toho měli špatný pocit a jen jsme si mysleli, že bychom místo toho měli mít noc při sledování filmů. Ten chlap zasáhla stejnou dohodu s pár dalšími lidmi jít na párty, když jsme odešli, a ukázalo se, že se opil na večírku, aniž by říkat jim, se vraceli opilý a dostal ve velkém autě. Dívka na sedadle spolujezdce při nárazu zemřela, všichni ostatní byli v nemocnici několik týdnů poté. Kdybychom neměli pocit, že nejedeme, mohl bych být mrtvý. To je druh věcí, které vás udržují vzhůru ve 4 ráno.“— Zagnaros94

Moje matka by byla rozdrcena stropu

„Moje máma vypráví tento příběh hodně. Pracovala v kanceláři a najednou měla silné nutkání opustit svou kostku, prostě odejít a být někde jinde bez důvodu. Ani o minutu později se zřítila patnáctimetrová část stropu a podlahu zakopala do kovu a omítky. Byla by rozdrcena.“- Kaleon

22. Pokusil se ji znásilnit pomocí rohypnol

„Byla na párty a dialogu s sladká holka. Jak noc pokračovala, byla vážně rozbitá, a chlap s hadím tetováním na paži s ní mluvil a dostával se opravdu blízko. Byla trochu dopey a unavená a viděl jsem, jak se mu sklouzla přes paži a omdlela.

něco na něm mi přišlo jako špatné a já jsem šel a předstíral, že je její bratr, a zeptal se, jestli toho možná neměla trochu moc a chtěla jít domů. Dude vypadal naštvaně, ale určitě jsem mohl říct, že se něco děje. Mám její přítelkyni, která vypadala připravená odejít, a vzali jsme ji zpět na kolej. Ukázalo se, že jí někdo podstrčil rohožku, a o pár měsíců později byl ten had tetování zatčen za znásilnění někoho. Jsem přesvědčený, že jsem mu zabránil tu noc znásilnit tu dívku.“— faleboat

mohl jsem být zastřelen

„byl jsem v obchodě s alkoholem v Chicagu předměstí se snaží rozhodnout, co jsem chtěl otrávit jsem se, že noc. Šel k přepážce a zaplatil za můj nápoj a zeptal se úředníka, jak se jeho den děje. „Mohlo by to být horší, příteli“ řekl s úsměvem. O 15 minut později vešel do obchodu střelec a okradl ho.. zabití úředníka, jeho rodinného příslušníka a 2 zákazníci. Chtěl jsem si zavolat, než jsem šel koupit své nápoje, ale místo toho jsem šel nejprve do obchodu. Nikdy nezapomenu na slova úředníků.“— Beers_Me

jsem se vyhnout nebezpečné explozi

„před lety, na vysoké škole ve velké budově v centru města New Bedford, MA…. v počítačové laboratoři něco sladkého, sladkého programování … když jsem si najednou myslel, že cítím plyn. Plyn. Pak to za pár vteřin zmizelo. Na instinkt jsem vyskočil a prohlásil třídě, že cítím plyn a že se evakuuji a že by také měli. Můj učitel mě požádal, abych se posadil, zeptal se všech, jestli také cítí plyn…. nikdo to neudělal. Vnitřně jsem řekl „seru na to, neumřu tady“ a hned jsem opustil budovu. Šel jsem pár bloků dolů, zastavil se a začal volat 911 na uvedené tušení.

hle a hle, po možná sekundách nebo možná 1-2min stání na tomto rohu slyším všechny druhy sirén a alarmů a tak. Celá budova se začne vyprazdňovat do ulic, lidé začnou utíkat. Pak bum, nejhlasitější rána, kterou jsem slyšel osobně dodnes.

zřejmě na druhé straně budovy byla nějaká stavba silnice, kterou jsem neviděl, a dělníci způsobili únik plynu. Obrovská exploze (nikdo zraněn), která zasáhla tak tvrdě, cihlové frontách obchodů na ulici doslova odpadla a těžce dopadl na ulici. Dodnes jsou v některých částech silnice stále otisky z cihel, které na ni padají.

Učitel mi později řekl, že jsem vyhodil svou mysl a poděkoval mi za to, že se choval tak rychle. Nemyslím si, že jsem ovlivnil něco jiného než to, že jsem byl první, ale stejně to vezmu.“— Emgimeer

mohl jsem být rozdrcen k smrti

„jsem sekal na dvorku s jízda na sekačky, a začal jsem mít ohromující pocit, že je sledována. Začal jsem se rozhlížet a myslel jsem, že v okně nahoře vidím postavu. Snažil jsem se to ignorovat, protože nikdo nebyl doma a pokračoval s kosením, když jsem začal cítit nesnesitelný pocit strachu. To mě okamžitě zastavilo. Jak jsem tak učinil, země přede mnou ustoupila a vytvořila 15 noha široká 12 noha hluboká dřez. Kdybych okamžitě nezastavil, pravděpodobně by mě traktor rozdrtil.“— MujimIsYou

smrtící had napadl mě

„já bych vždy chodit po chodbě v noci bez zapnutí světla. Jednou v noci se dostanu na konec chodby a mám náhlý naléhavý pocit,že musím zapnout světla.

jdu celou cestu zpět do svého pokoje a rozsvítím světlo chodby a jdu zpět. Jen v přední části, kde jsem se rozhodl otočit, bylo obrovské a smrtící had Taipan, že svou cestu z jedné místnosti do druhé přes chodbu. Pokud pokousal mě ve tmě, nebyli by schopni se dostat mě správný protijed.